2009-05-23

Přepínání klávesnice v Xubuntu 9.04

Při přechodu na novější verzi Xubuntu mi přestalo mimo jiné fungovat těžce vydobyté nastavení přepínání klávesnice.

Nevím proč, ale konfigurace v /etc/default/console-setup přestala fungovat. Hledal jsem různě po internetu a narazil jsem dokonce na fórum ve kterém uživatel stepron odkazoval na tento blog s tím, že mu to pomohlo. Ale mě paradoxně ne.

Nakonec jsem narazil na stránku týpka z Rumunska, naštěstí psanou v angličtině, ve které se zmínil, že nová verze pluginu pro přepínání klávesnice dodávaného společně s novou verzí xfce, která je v Xubuntu 9.04 obsažená přepínání umožňuje.

Tak tedy, pokud máte nainstalovaný plugin xfce4-xkb-plugin ve verzi vyšší, než 0.5.0 (moje aktuální verze je 0.5.3) přidejte si ho na panel a zbytek je už otázkou pár kliknutí myši do formuláře.

1 comment:

謝明博馬陰人放購ˇ屁ㄉ人不董識貨ㄉ人精打細算ㄉ人霖宏百里緒恩駛溟含凾信攔醬油邱科信彰柏宏與簽纏t06單耳耽溺娟謝政道QKPb戲曲學院部大汐布袋戲model mode台北不婚獨子女 臺獨 said...

?!:
webnet website IPID
Alien
white black white hole=UFO
:
CTRL U F UFO
The way UFOs travel through space and time is unique. They use something called Black hole-White hole combination to make travel through space easy, fast and comfortable.http://ufo.whipnet.org/alien.races/space.travel/index.html
Alien Life Created From Space Dust?

DustCTRL+F
http://ufo.whipnet.org/creation/space.dust.life/index.html